קידום אורגני ברשתות החברתיות

מהו שיווק במדיה דיגיטלית?

מהם היתרונות של מדיה חברתית לשיווק?

איך הנוכחות שלכם במדיה וברשתות מקדמת אתכם אורגנית?

על כך ועוד.. תוכלו לקרוא במאמר הבא

שיווק תוכן במדיה חברתית

שיווק באמצעות תוכן הוא כלי רב עוצמה להגעה ללקוחות פוטנציאליים וליצירת קשר איתם. מדובר ביצירת תוכן שייתן ערך לקוראים שלכם.

שיווק תוכן ברשתות חברתיות יכול להתבצע בדרכים שונות כמו: כתיבת פוסטים בבלוג, פרסום ברשתות חברתיות, וובינרים מקוונים, סרטונים ביוטיוב או באינסטגרם ועוד.. חשוב שתזכרו שאנשים נמצאים ברשתות אלו מסיבות שונות, אבל בראש ובראשונה רשת חברתית, כשמה כן היא, תהיו סושיאליים!

BE SOCIAL – מה הכוונה?

עסקים רבים פונים אלי לאחרונה במשפט הראשון: אני רוצה להגדיל עוקבים.. אני יכולה לרשום מאמר מלא רק על משפט זה, אבל בגדול תזכרו, גם אם תגדילו עוקבים, אם הם לא רלוונטיים, לא תהיה לכם מעורבות בפרופיל ולכן גם הפרופיל של כם לא ייגדל, פשוט מכיוון שלא יהיה בו מעורבות.

מעורבות? מה הכוונה?

מעורבות משמעה, תגובות של פרופילים נוספים לתוכן שהעלתם. תמונה, סרטון, סטורי – מה שבחרתם. כאן נכנסת עבודת השיווק שלכם. תוכלו להכניס את הקישור לדוא"ל שתוציאו ללקוחות, תוכלו לשתף בסטורי את הפוסט החדש, אולי חשוב שתפיצו זאת דווקא לקבוצה של הגן של הילדים? זה בדיו הכוונה שלי במיקוד התוכן ובחירת ערוץ שיווק. אל תשלחו קישורים ואל תעשו את אותו שיווק לכל הערוצים.

יצירת תוכן

כדי לשווק תוכן , צריך להתחיל ביצירת תוכן. תוכן היא מילה גדולה, זה נכון, אנסה להסביר זאת פשוט יותר. אמן אשר מצייר בסטודיו שלו ברמת גן, מעוניין למכור את עבודותיו און ליין. כל פעם שהוא מגיע לסטודיו, גם אם לא נגע עדיין במברשת הצבעים, יש לו הזדמנות ליצור תוכן. לצלם את מאחורי הקלעים, את ההכנות ליצירה, את הלקוח שמגיע לבחור פריטים, את תהליך הציור וכו'.. צריך להיעזר במספר כלים:

יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא, חדשנות ברגע שנדע מי קהל היעד שלנו, נדע איזה תוכן הוא יצרוך, ואיזה תוכן גם יגרום לו הנעה לפעולה. וזה מוביל אותי לדבר החשוב הבא

תכנית עבודה ליצירת תוכן לרשתות החברתיות

הדרך הטובה ביותר ליצור תוכן עבור מדיה חברתית היא ליצור תכנית תוכן ולהשתמש בה כמפה לתהליך יצירת התוכן. אסטרטגיה טובה צריכה לכלול:

– זיהוי קהל היעד והצרכים שלו

– הגדרת היעדים והיעדים העסקיים שלך

– יצירת ציר זמן לפרסום תוכן וקביעת תכנית התאם לזמנים השיא של העוקבים שלכם

– יצירת רשימה של נושאים שתעסקו בהם בחודשים הקרובים, בהתייחס ללוח השנה ומועדים שחשוב לכם להבליט

– פירוט סוג התוכן שיש לפרסם בכל יום בשבוע – חשוב לשבת על תכנון.

אם אני לא יודע לערוך סרטונים? לא יודע לצלם?

אם יש לכם תכנית עבודה וכל מה שנשאר לכם זה התוכן הויזואלי.,זה בדיוק כמו שפעם פנינו למעצבת גרפית שתעצב לנו פלייר. היום, בעזרת תכנות עיצוב, בעל עסק יודע לעצב תכנים, כמעט לבד. נתקלתם במשהו שאתם לא טובים בו? שלוקח לכם הרבה מאד שעות לייצר? או שאין לכם זמן להתפנות לטובת זה? זה הזמן להשקיע בלמידה של יצירת תוכן או לפנות למנהל סושיאל מדיה.

רוצים לשוחח עמנו? נשמח לשוחח שיחת הכרות ללא התחייבות – צרו עמנו קשר

השארת תגובה