שיווק וקידום באינסטגרם

שיווק וקידום ברשתות החברתיות מתחיל מעקביות בהעלאת התכנים שלנו.                                                                                          אז איך עושים שו"ק? שיווק וקידום נכון? קבלו 10 טיפים מנצחים.

טיפ 1 - הדרך

בחרו את הדרך שמתאימה לכם, שתעבירו בה את המסר הכי אותנטי. אל תנסו לפרסם או לצלם משהו שאינו מזוהה עם העסק שלכם רק בגלל שהוא טרנדי. (ומצד שני, אל תפחדו להעז).

טיפ 2 - דיוק לפלטפורמה

לכל פלטפורמה יש את השפה שלה.שפה בדיגיטל היא האופן בו נצלם, נעלה תוכן, נערוך או נציג כל דבר שנבחר לשתף. כל פלטפורמה פונה לקהל יעד אחר ולכן התחילו בבדיקה, היכן נמצא קהל היעד שלכם.

טיפ 3 - העברת מסרים

תוכן טוב הוא תוכן שמעביר את המסר מהר. יש לנו לא יותר מ 4 שניות ללכוד את תשומת הלב של הצופה, מצד אחד. מצד שני, אל תתאמצו יותר מדי. בחרו בתוכן קליל, אל תשדלו יותר מדי. כשזה מאומץ, מרגישים את זה. איך עושים את זה? מתאמנים.

טיפ 4 - נוסחא שעובדת

בדקו מה אתם אוהבים לצרוך בפלטפורמה בה אתם עומדים לפרסם. מה גרם לכם להתעכב עליו? מה היה מדויק בו? רשמו לכם בצד את הנוסחא המנצחת שתשאיר גם אתכם נלהבים לכתוב ולייצר.

טיפ 5 - להעביר את החוויה

עסקי תיירות, בשונה מעסקים בענפים השונים, חייבים להיות עם מסר של חוויה. אם זה סרטון, פוסט או תמונה, תוודאו שהחוויה עוברת מסך.שהתוכן יניע את הצופה לפעולה ויגרום לו להתעכב על תוכן שלנו.

טיפ 6 - בידול

אל תפחדו לבלוט ולהיות שונים בנוף. הרי אם לכולם היה את אותו מוצר, אותו שירות ואותו ערך, איך נדע מה לבחור? הבליטו למה דווקא אתם. זה הזמן להצמיח לעצמינו כנפיים.

עושים שיווק וקידום לעסק שלנו

רוצים ללמוד לייצר תוכן ולקדם את העסק שלכם ברשתות החברתיות?

טיפ 7 - חוויית המבקר

בהמשך לטיפ 5, שימו דגש על חוויית הגלישה. התאימו את התמונה לגודל הנדרש, התאימו את המוזיקה לסרטון, שימו כותרות ואל תשכחו לינק. חוויית המשתמש היא דבר שעוד אדבר עליו רבות.

טיפ 8- מאחורי הקלעים

זה הזמן להפוך מביישן לסושיאלי ולהתחיל לשתף מה קורה ביומיום בעסק שלכם. איזה נוף אתם רואים בחלון? מה אתם הכי אוהבים לעשות בבוקר? לעסקי תיירות יש תוכן בלתי נגמר ורק צריך לדעת איך להגיש אותו

טיפ 9 - מקסימום תפוקה

מה זה אומר? צילמתם קבוצה? אירחתם אצלכם פעילות?          זכרו לצלם גם צילום ארוך לסטורי וגם רוחב לפיד.                       זה באמת מאד פשוט ויש מספר כללי ברזל. מבטיחה פוסט מפורט בנושא

טיפ 10- ערכי המותג

ערך זו מילה בומבסית מדי? דווקא לא. לכל עסק יש ערכים מובילים והלקוח הבא שלכם, ממש רוצה לדעת עם מי הוא הולך לעשות עסקים. ערכים כמו שקיפות, אמינות, שירותיות , זו לא מילה גסה. – לכו על זה!!

בהצלחה!!!

השארת תגובה