כיצד נגייס את האינסטגרם לשיווק העסק שלנו

על שיווק כבר דובר, והרבה. על שיווק דיגיטלי גם. אז איך קידום ושיווק של העסק ברשתות החברתיות ובאינסטגרם בפרט יכול לעזור לו? על כך במאמר הבא

אינסטגרם, ויז'ואל ומה שבינהם

אינסטגרם מקדמת ויז'ואל ססגוני, תמונות בולטות, מושכות ומדברות. זה המקום שתוכלו לבלוט בו ולהגיע לקהל יעד צעיר יחסית. בחרו את התמונות המייצגות את המוצר או השירות שלכם.

מה חשוב לדעת

באינסטגרם כדאי להפחית במלל. כמה מילים בפוסט? אין ממש נוסחא מנצחת, אבל מה שבטוח, זה לא המקום לחפירות.

חשוב להשתמש בפוסט קצר וקולע – זה לא המקום להשתפך.. יש ערוץ שיווק לכל מטרה והפיד הוא המקום לנראות וואו .

מה כן אפשר? להפנות מהפוסט אל הבלוג או למאמר באתר, לשים לינק בסטורי למאמר המלא, האינסטגרם הוא מקום שהכל בו מהיר ואם תכתבו יות מדי, תעבדו את ה"צופה".

המלצות לשימור:

  • לתכנן את הפיד ולבחור רק תמונות מעולות
  • להכניס בפיד תמונות שמלמדות מהם השירותים של העסק
  • להכניס בפיד תמונות או תוכן שמספר מה הערך שאתם נותנים ללקוח
דוגמא להיילייטס – יש כל כך מעט מקום ולכן זה חייב להיות מדוייק.
באינסטגרם פיד – אין מלל נלווה לתמונה ולכן יש חשיבות רבה בבחירה של התוכן ובעיצוב הפיד.

אינסטגרם: ערוצי השיווק השונים וההתאמה לעסק

שימו לב כי יש לכם הזדמנות להיחשף לקהל רחב במספר ערוצי שיווק.

פיד- פוסט, סטורי, רילס ומה שבינהם

לכל ערוץ שיווק יש את המטרה שלו ואת היתרונות והחסרונות. לדוגמא: בסטורי תשמרו קשר עם העוקבים שלכם, החשיפה בערוץ זה אינה גבוהה לעוקבים חדשים, אם בכלל. הרילס לעומתו, יכול להביא את הסרטון שתערכו לקהל חדש, עם צפיות וחשיפות רבות.

שימו לב לכמות צפיות של הסרטונים – בפרופיל עם 2600 עוקבים מדובר בחשיפה לא מבוטלת, חינמית!

המלצות לשימור:

  • להתחיל להעלות רילס!! היום יש כל כך הרבה פיצ'רים בתוך אינסטגרם שיכולים לסייע לנו לערוך לבד סרטון.
  • תנצלו את הכלי החינמי ותתחילו לקבל לקוחות.
  • תוודאו שבפיד אתם מכניסים תמונות שיעזרו לצופה להבין תוך 2 שניות מה אתם עושים. מהו העסק שלכם.אם זה לא יהיה מובן.. נקסט, ה"צופה" כבר עובר לפרופיל אחר.

למקסם מכל אירוע את המקסימום תוכן

הנה לנו דוגמא, כיצד אנחנו יוצרים מספר ערוצי שיווק בפלטפורמה אחת. אם אני יפשט את הרעיון, איך אנחנו ממקסמים את החשיפה.

קחו לדוגמא עסק ל קייטרינג שמציע שירות של פריסות שטח חלביות מעולות, חשוב לציין שהוא כשר ועובד באזור הצפון.

  • מה המוצרים, מה השירותים? נכניס לביו – שורת הביוגרפיה אשר נמצאת מתחת לתמונת הפרופיל
  • אל תשכחו להוסיף מילות מפתח לביו
  • אל תבזבזו מלל לא רלוונטי או הפניה ללינקים – רק מה שחשוב באמת.
שיווק וקידום באינסטגרם יכול להיות מבלבל? רוצים לדעת איך תגייסו את האינסטגרם לשיווק העסק שלכם! מאמר שאסור לכם לפספס, לפני שאתם מפרסמים תוכן
מבינים תוך 2 דקות במה מדובר? רמז.. סיור עם טעימות והפתעות בעכו העתיקה. עשה לכם חשק להקליק? הנה הפוסט המלא

מה נעלה בפיד? תמונות וואו עם המוצרים והשירותים העיקריים וזאת נעשה בתכנון מסודר לפיד. אני אישית משתמשת באפליקציה לעיצוב ותזמון הפיד שלי ושל הלקוחות שלי.

היה לקייטרינג אירוע מהמם אתמול ? נהדר!

בסטורי

נעלה את ההכנות, מאחורי הקלעים, לייב בדרך ללוקיישן , באירוע עצמו: נעלה כל מה שיכול לגרום לעוקבים שלנו להכיר את העסק, למה צריך את זה? עסקים עושים עם אנשים והכי חשוב שיבינו שאתם עובדים מאחורי העסק. אתם ולא משהו אחר. מוזמנים לקרוא מאמר נוסף של טיפים בנושא

סרטון רילס

אחרי הסטורי, זה הזמן להעלות מכל התמונות המהממות של האירוע סרטון ריל. לא יודעים כיצד? אני ממליצה מאד על ערוץ הרילס, אל תוותרו, תנסו. לא הצלחתם? מוזמנים להדרכה או ייעוץ איתי.

עוד סרטון שיש בו הרבה ערך .. : לחצו כאן

פוסט בפיד – אחרי האירוע, אם היה צלם ויש תמונות מקצועיות, נהדר!! אם אין? תערכו לזה מבעוד מועד ותצלמו תמונות מעולות. צריכים קצת עזרה עם צילום בנייד? מוזמנים לסדנאות וסיורים שלי בהדרכות סטורי וצילום קישור לסיורים.

שיווק הלכה למעשה

באינסטגרם השיווק פחות ישיר. אם המלל מגניב, יש בו וויב שמדבר אל קהל היעד, הוא ימשיך להתקדם. וככה יעבוד בעצם בשבילנו. במלל בפוסט שימו תזכורת על לינק שמחכה בביו , יופי!, הלקוח בדרך לביו. בביו יש קישורים מסודרים ומובנים? יופי, אנחנו ממשיכים איתו עוד צעד.

תמונה שמושכת את העין

המלצה לסיום סיומת:

בתכנון פיד ואסטרטגיה דיגיטלית,  תחשבו על התוכן שיעלה, המסר, ההנעה לפעולה וכל מה שצריך להופיע בפוסט, הכינו מראש.

מרגישים שכאן כבר הלכתם לאיבוד? מוזמנים להיעזר בי להדרכות ומפגשי מיקוד אסטרטגיה דיגיטלית לקישור לחצו כאן.

השארת תגובה