מלון קאמי – חופשה רומנטית לזוגות

חופשה רומנטית בצפון היא שם קוד לפינוק, שקט, התנתקות וזמן איכות. כשהזמינו אותי לסקר את מלון בוטיק קאמי, חיכיתי בציפייה מלאת סקרנות. מלבד שלכבוד גובה 680 מטר, הכנתי מזוודה עם שלל מעילים ואקססוריז עוטף ומפנק, הסתקרנתי מאד. מה זה אומר השם סוויטות בוטיק וסיפורי אהבה? ואיך היה? מוזמנים להתאהב ביחד איתי במלון בוטיק מיוחד במינו – מלון קאמי.

מלון קאמי – רגע לפני שנכנסים

הגענו בשעות הערב למתחם האירוח, גשם וצינה צפתית אופיינית, (מזל שלקחתי את המעיל האירופאי שלי, מאז הקורונה, הוא העלה אבק), נכנסנו בדלת גדולה, קוד פתיחה, גינה מטופחת, התרגשות .כשנפתחה עבורינו הדלת נכנסנו לטרקלין מרווח וחמים. משמאל, פינת ישיבה מזמינה ומיוחדת ומולנו חלון שמצביע על הנוף המצפה לנו באור ראשון של בוקר. המראה מקסים ביותר , שלווה אופפת מרגע הכניסה בדלת , שקט חלומי שרק מלון זוגות יכול לזמן מהרגע הראשון, מיד נכנסנו לוויב של חופשה רומנטית , השארנו מאחור את מטלות השגרה, ועכשיו זמן חופש לסיפור אהבה משלנו.

האנשים עושים את ההבדל

לא חלפה דקה קצרה וכבר הגיעה אלינו דורי המקסימה , קבלה את פנינו בחיוך שובה , מיד מבחינים שהיא מכאן, שיחת היכרות קצרה והכל בהיר ונהיר, זה הייחוד של מלון קמי, איכות ומשפחתיות.

סיפורי אהבה – קאמי

תשוקה, הרמוניה, קלאסיקה, שמחה וחלום – איך זה נשמע לכם?

את מתחם האירוח המיוחד חלמה והקימה בת אורן פולק, אמנית אשר הטמיעה בכל אחת מזוויות המבנה המיוחד את חותמה. מכיוון שהגענו באמצע השבוע, הזדמנה לנו האפשרות לסיור הכרות עם 4 מתוך 5 הסוויטות. דורי הובילה אותנו בין כולן, לכל אחת מראה ואופי משלה.

היכולת לבחור את הסוויטה המתאימה לך שוותה את ליבנו. אני ובן זוגי בחרנו את הסוויטה הקלאסית המהממת, הרומנטית רחבת הידיים, זו שלטעמנו שיקפה את מצב הרוח שמתאים לנו בחופשה הזו, יתרון אדיר. החלונות השקופים, אשר היו מוסתרים כעת בווילונות, הבטיחו לנו נוף פנורמי בבוקר למחרת, פשוט לא יכולנו לחכות.

דורי אלשייך , בעלת המלון , הפליאה בקבלת פנים אישית ומיוחדת. שאלה למצב הרעב שלנו והזמינה אותנו לארוחת ערב טבעונית ומזינה בחדר האוכל האינטימי במלון , מיד בתום הסיור הקצר במלון המיוחד , ניגשנו להתארגנות קצרה לקראת ארוחת הערב.

בין החדרים מוביל מסדרון קצר , מעוצב ביצירות אומנות ופסלים ייחודיים שמסבים נחת לנפש , בטרקלין הראשי נמצאת ספרייה מעץ עמוסת ספרים מכל טוב תבואת ההוצאות לאור, הספרים הטובים ביותר וזאת כדי לאפשר לנופשים להתנתק מהשגרה באופן מלא וליהנות מספר איכותי מול נוף גלילי, הריהוט, המבנה, תשומ הלב בכל פינה ופינה , הורגשה ואנחנו נסחפנו עם האווירה.

אירוח טבעוני

ארוחת הערב הוגשה במהרה , דורי ניהלה ההגשה והאירוח , בפשטות אופיינית של מקום איכותי ,תוך ניהול שיחה קולחת על משמעות המקום בעיניה , חשיבות האירוח המושלם ועל הבחירה באירוח טבעוני ותוצרת גלילית מקומית.

ניהול המלון, הינו דרכה המיוחדת של דורי להסב אושר לאנשים. האוכל מעשה ידי השפית הבדואית, טרי וטעים, כולל מאפים מזרחיים, סלטים טריים ועלי גפן , הכול מוגש בטוב טעם ואהבה. נהנינו מאוד, זאת יחד עם חדר אוכל נעים , מרק חם שמחכה לכל דורש , מכונת קפה מעוצבת וקינוחי כוסות לכל אורח, אל תפספסו את המלבי.

מה תמצאו בסוויטה

במלון 5 סוויטות , 3 בקומה תחתונה , הכוללות גינה רחבת ידיים אל מול הנוף המדהים של בקעת כינרות והגליל התחתון , ושתי סוויטות בקומה העליונה , הפרוסות אל מול אותו נוף במרפסות רחבות ידיים , ובהן יש גם כניסה נפרדת, ללא צורך במעבר דרך המתחם.

העיצוב מוקפד ונעים ובכל סוויטה מיטה רחבה , ג'קוזי זוגי וגדול , וכל שאר האקססוריז שמצפים במלון יוקרה , כולל מתחם ספא מפנק , בריכת שחיה קטנה והמון נוף ושלווה .

הנוף

אנחנו הגענו בלילה גשום וקריר, אשר בהחלט מאפיין את הגליל העליון. צינת החורף שררה בחוץ, אך בפנים חם ונעים. הסוויטה הקלאסית מציעה חימום קמין גז , מזגן מפנק וג'קוזי רותח אל מול הנוף הגלילי .

החורף מחמיא למלון עוד יותר וברקע עננים משייטים מעל לכנרת הנבטת מכל חלון במלון ,

רמת הגולן במלוא הדרה וריח הגשם המשכר, תורם לאווירה הגלילית המיוחדת שיש ברכס הר כנען עליו נמצא המלון .

מיקום המלון

המלון ממוקם בקצה שכונת נוף כנרת , ממש בית אחרון בפינה המערבית , בגובה של 680 מטר , ממנו ניתן לצפות בזריחה מעל הגולן ושקיעה מערבית בואכה חיפה , נוף רחב ידיים, המאפשר לשלב בן ארוחת בוקר לתצפית מקסימה שכן חדר האוכל פונה ישירות לנוף זה .

ארוחת הבוקר

אורחי המלון , זוגות זוגות מגיעים לחדר האוכל בזמנם החופשי עד לשעה 11 בבוקר, בנחת ושלווה. שף המלון ניגש ומציג את עצמו, מבקש לוודא בדיוק את בקשות האורחים וזאת כדי לקלוע לטעמם. מנות הפתיחה מוגשות מיד, לצד לחם טרי שנאפה במקום, מאפה טורקי, סנייה כרובית (מעולההההההה), טחינה וירקות טריים, מטבלים והפתעות שהפכו את ארוחת הבוקר לחוויה קולינרית טבעונית כל זאת יחד עם הנוף , ,קפה איכותי וקינוחים.

יצירת קשר לתיאום חופשה:

מלון קאמי – קאמי סוויטות רומנטיות וסיפורי אהבה – דורי אלשייך

לאתר – ויש לכם קוד הנחה של 5% – Taltul5

לצפייה בסרטונים מוזמנים אלי לאינסטגרם: לחצו כאן

מה עושים בקרבת המלון והסביבה?

את החופשה ניצלנו גם לטיול בסביבה הקרובה ואכן ישנם מסלולי טיולים לרוב , לכל גיל ולכל דרישה , אורח שמבקש לגלות את הסביבה אמליץ לו לטייל בסמטאות העיר העתיקה בצפת , לכלול את בית הכנסת של אבואב , בית הכנסת של הארי הקדוש ואת מרכז אסנט העולמי שנמצא בעיר . ניתן לשלב סיור אותנטי מקומי, ביקור במרכז המבקרים של גבינות המאירי וסיור במצודה העתיקה של צפת . מוזמנים לכתבה שלנו על צפת- לחצו כאן

פארק עמק התכלת

מסלול קצר ומיוחד נוסף משלב ביקור בעמק התכלת , פארק של קק"ל שנמצא בטבורה של העיר צפת.

איך מגיעים?

המסלול מתחיל בכניסה הראשית לעיר , בסמוך לתחנה המרכזית של צפת. נפנה ימינה לעמק התכלת ,

פארק עמק התכלת – מה עושים במקום?

מדובר בפארק רחב ידיים , המשלב מעיינות , גשרים עץ ועופות מים , במקום מסלול צעידה מעגלי וקצר , שמתאים לכל גיל , הכולל ביקור בברכת שכשוך בצמוד לעין תכלת, תצפית על נוף גלילי של הר מירון ונחל עמוד, ביקור במקום מדהים וקליל לסיור משפחתי , במיוחד בחורף , שיש בוץ ושלוליות שכן המקום מרוצף וסלול.

באתר ניתן גם לטייל במסלול ארוך יותר המוגדר למטיבי לכת". במורד נחל ביריה , מסלול הטומן בחובות מדרגות רבות , מדובר במסלול הלוך ושוב.

שעות פתיחה: א'-ה' 07:30-15:30. שישי: 07:30-14:00. שבת : 07:30-15:30

פארק עמק התכלת- אתר קק"ל לחצו כאן

עין ליאור

הגעה מכיוון עין זיתים לכביש 8990 עם הפנים לצפת, יש להסתובב בכניסה לבירייה. המקום הינו מעיין אשר שוקם לזכרו של ליאור דהן ז"ל ע"י בני משפחתו. נקודת עצירה נפלאה, על הספסל או לצד עלי השלכת, קחו בחשבון 12 מדרגות אבן, בבקשה כבדו את המקום ושמרו על הניקיון

עין זיתים

גישה היישר למקום הנביעה של המעיין. מקום נפלא לאתנחתא קלה. אמנם המבנה נטוש ואינו מטופח, לי לצילום זה היה נהדר.

מסלול טיול בשמורת הר מירון: מעין כובס לנחל שכווי – אתר רשות הטבע והגנים: לחצו כאן

אנחנו המשכנו ליקב רימון הנפלא, מבטיחה עדכונים.

סיורי שישי בצפת ללא תשלום – מרכז אסנט לחצו כאן

ראש פינה הנפלאה. מוזמנים לקרוא בכתבה הבאה: לחצו כאן

מוזמנים לצפות בסרטונים שהעלנו מהטיול בסביבה, נשמח לענות על כל שאלה שתתעורר, בתגובות או במייל

גילוי נאות: כותבת הכתבה הוזמנה למלון לסיקור בשת"פ.

עין ליאור

יקב רימון

7 תגובות
  1. יפה גביש הגב

    כמה יפה כתבת ותיארת את המלון. עשית לי חשק להתארח בו. וגם התוכן שהוספת על הסיורים בסביבה הוא מצוין.

  2. יפעת חן כהן הגב

    איזו חוויה נהדרת- הנוף, האוכל, שמחת האירוח… עשית חשק להגיע לשם 🙂

  3. סיון פרידמן הגב

    ווואווו ממש עשית חשק להגיע למלון, הכל נראה מזמין ומושקע, עד הפרט האחרון, פינקת ולא חסכת בתיאור. משמעותי על מנת לקבל את הרושם המלא, תודה!
    תודה רבה גם על המסלולים וההיכרות עם, הסביבה, אקח את, ההמלצה בשמחה. ממש סידרת לי טיול מובנה באזור. מקסים ונפלא!

  4. אדי פרטל הגב

    מאמר ממש מפורט שכיף לקרוא אותו! כל הכבוד

השארת תגובה