תל אביב – סוכריות קופצות אורבניות גיחה של 55 שעות לכל המשפחה

תל אביב , עיר תוססת כמו סוכריות קופצות אורבניות . שפע צבעים גירויים ויופי. סופ"ש עם הילדים: שקיעה בפארק הירקון, טיול אופניים בנמל , סיור גרפיטי חווייתי לילדים , סיור אוכל בשוק הכרמל .

תל אביב , עיר תוססת כמו סוכריות קופצות אורבניות .שקיעה בפארק הירקון, טיול אופניים בנמל , סיור שוק וסיור גרפיטי לילדים וגם צפייה בגרפיטי חדש נולד .

נתחיל מהסוף :

תל אביב חביבתי – את מהממת.

55 שעות ממך זה בוסט של וואו גדול.

וידוי. אז גם אני , גלילית בנשמה, אורזת לי מדי פעם פקלאות והיידה מתמרכזת. ומהו אותו דבר שגורם לי לזוז מהגבינה שלי? מהמרפסת מול הנוף והשבילים בגליל , היישר לעיר סואנת כצופר? שינוי תדר, שינוי אווירה ובעיקר מרחב מחייה מרענן .לבחור להיות תיירת מבחירה בתל אביב. (ולא רק כי השמיים סגורים). הרכבת היא פתרון מצוין אבל ענייני הקורונה הרחיבו לי את המחשבה, לצאת הפעם עם המשפוחה.

ילדודס גילאי 11 ו 14 צריכים קצת יותר מהלונה פארק ובלי שום תכנון מוקדם (כמעט)זה קרה.

אוהבת לבחור את הקומפוזיציה שלי

תל אביב / גליל – החלפת בתים

טרנד החלפת בתים , לא משהו שצרכתי, או הכרתי או בחרתי. עת קורונה.. עת להעיז ולבחור בפשטות והנה בפייסבוק יש משהי שמחפשת זולה בשקט של הגליל והתמורה, מיקום של דקה מפארק הירקון. 3 מזגנים בבית אחד הכריעו את ההחלטה לצאת בסוף אוגוסט . אורזים.

הגענו לדירה מקסימה, פרקנו מזוודה והתמקמנו. התרגלנו מהר לרעיון. תשמעו, זה הרבה יותר כיף מדירה במלון. כזו מצוחצחת וסתמית, חדר 106 זהה ל 107 וכך הלאה. הגענו לדירה עם אופי וזו בדיוק החוויה להרגיש מקומי. ובדיוק גל הספה חיכתה לי כרית של פרידה קאלו , אהובתי, בכלל הרגשתי בבית.

תל אביב – להיות תיירת בעיר הגדולה

את אחר הצהריים של יום ההגעה הקדשנו לקצת ספורט. מדשאות רחבות ידיים ואנשים שעושים ספורט בהמוניהם (הכל יחסי) , המצלמה עובדת שעות נוספות ומחליטים ליהנות מכל רגע. עלינו על אופניים בדרכינו לנמל, לחוף הים וחזרה בהליכה רגלית ברחובות . כמובן שאת הקינוח בחרנו בגלידה 'אניטה' המקומית והמצוינת. הילדים התלהבו וקבעו שהפעם ההמלצה שלי הייתה ממש בול. רבנו של מי הגביע יותר טעים והלכנו לישון, מבסוטים.

בוקר טוב , השקמה ב 07:00 , הליכה של בוקר ויציאה לכיוון שוק הכרמל. האווירה לא כתמול שלשום כאן בבסטות, מרגישים שהקורונה שינתה את כולנו , אבל החיוך של מוביל הסיור אבייתר על הבוקר, השכיח את המצב ויצאנו לסיור מלא בטעמים , יצאנו שבעים בדיוק לשנת הצהריים. לקריאה על הפוסט המלא מוזמנים בהקדם.. בינתיים שוזרת כמה תמונות שלא תישארו סקרנים.

אוגוסט, יום שישי ואנחנו ממשיכים בשוק. הילדים טועמים קפה, מיץ אתרוגים, מלבי ושלל מנות.הצבעים מסביב מסחררים. בליל של ביחד, ביטוי והרבה נשמה. אני ממלאת את הסל בכל טוב תוצרת השוק ואחרי 3 שעות יושבים על הספסל לנוח .

שעת צהריים , עצרנו במזגן של דיזינגוף סנטר, בדרך הספקתי ללקט קצת וינטאג' בחנות שך איתי גונן בקינג ג'ורג . שמלה של סתיו עם הרבה מעוף שאוטוטו החמסין נגמר והיא תהיה מושלמת לערבים הקרים, תכלס' , צדקתי.

תל אביב – שישי של שנ"צ ומחשבות אורבניות

שישי אצלנו בגליל, זה ים, זה טבע , זה נוף. אבל הקורונה , שינתה לנו את סדר ההרגלים . ואם יושבים בבית סגור, אפשר לנסות לעשות את זה גם פה. מלבד המסכות שמקשות לנו על סדר היום, כיף אמיתי לרדת לרחוב ולבחור איפה יושבים. לכל אחד יש מקום כלבבו.. פיצה בלי גלוטן ,המבורגר , סושי, הילדים, שגרים בקיבוץ, מבסוטים מכל השפע.

מסיימים את היום עם בירה מצוינת, אגב היא גלילית. בירה מלכה, הבלונדינית , על המרפסת , עם התריסים הישנים המוגפים. ושמה למטה ברחוב אין באופק שום חנייה ואנחנו ממשיכים להתנייד במוניות, באופניים וברגל. בדיוק כמו בחו"ל שאתה מוצא לך מיקום מרכזי ולא רוצה יותר מזה כלום.

תל אביב – שבת בבוקר , יוצאים לסיור אמנות רחוב וגרפיטי בפלורנטין

הכרנו את הגלריה הכי קטנה בעולם , הצטלמנו בקיר הלבבות, נתנו קצת זמן לביטוי והתנסות בגרפיטי , בסימטא סודית וסיימנו בגינה קהילתית . שבת בבוקר, יום יפה.

תרבות הצריכה של הנוער מאד מצומצמת לטעמי, תוסיפו לזה את הקורונה, ההגבלות וההנחיות והכל סגור. איזה מזל שהרחובות בפלורנטין מקושטים בגרפיטי מכל הסוגים והמינים. התרבות כאן תלויה על הקיר, מזמינה לשאול שאלות, להכיר אמנים ובעיקר להתערבב בסביבה . לי זה מרגיש נעים, ממש. זו עיר שיש בה חופש ביטוי, אולי הוא מופרז לעתים, אבל זה חופש חשוב כל כך לנפש. ואולי גם לשדר משהו לילדים .

אבייתר מלקט את קבוצת הילדים בחיוך שפגשנו כבר אתמול, בהתלהבות בלתי נגמרת והילדים נסחפים . לסיור גרפיטי בפלורנטין. שוזרת כאן עוד וקצת מהתמונות שפשוט לא הפסקתי לצלם.

מוזמנים לאתר של betelavivtours : לחצו כאן – קוד TALTUL10

הכלב וודי – האמן ONE LOVE

תודה למחבבים- גרפיטי נולד והייתה לנו זכות להיות שם בדיוק כשזה קרה.

אולי הוויב המאפשר של לקחת את הזמן , הוליד את המפגש הבא, שעבורי סיים לי את הסופ"ש בצורה מלאת אופטימיות והרבה התרגשות. אחרי הסיור המצויין, חזרנו לנקודת ההתחלה. רחוב פלורנטין פינת וושינגטון.

ישבנו במלביה, 11:00 , אני מבחינה בסולם, מזוודה עם שלל של ספריי צבע, צלמת , שכנה ועוד מתבוננים. אז מה קורה כאן בעצם? תושבי השכונה יזמו יוזמה מרגשת של קיר גרפיטי לזכרה של נילי סמאולינוב , פנסיונרית שנפטרה ביולי השנה, הייתה פעילה מאד בקבוצת הפייסבוק של השכונה . אישה שנגעה בכולם. תושבי השכונה בחרו ביוזמה חברתית , להנציח אותה.

את הציור ציירה האמנית קרן מיסק נורמן Karen Missk #themissk ואמנית נוספת Shahar Dawn Levy שבסיור שהשתתפנו ממש עכשיו, עקבנו אחרי הסלייסים של הפיצה שלה , אותם ראינו בכל מקום.

סיור אמנות רחוב וגרפיטי – סיור אוכל בשוק הכרמל- סיורים לילדים גילאי 5-15 סיורי לילה ועוד.. –

Be tel aviv tours . אתר לחץ כאן / פייסבוק לחץ כאן / אינסטגרם לחץ כאן

שיתוף:

LinkedIn
השארת תגובה

פוסטים נוספים

סיור נשים וסליחות בירושלים

לקראת סיורי הסליחות שיתקיימו בין ה- 09/08/21 ועד סוכות, יצאנו לסיור. חזרתי לפוזיציית התיירת, והאמת שזו הייתה ממש בחירה מוצלחת.

מה קורה בגליל המערבי – המלצות מקומיות מעודכנות

משב רוח מרענן וכאן במארז ממתקי במיוחד, ארזתי לכם אינדקס מידע גלילי לוקאלי. תוכלו למצוא כאן מידע עדכני ,

מערת קשת גליל מערבי – מסלול לכל המשפחה

פארק אדמית – סובב מערת קשת , שמש , שמים , שלווה ונוף חלומי מוזמנים בהחלט לבקר ולטייל. ההמלצה הפעם,