Abraham Hostel Jerusalem אברהם הוסטל ירושלים

איפה ישנים בירושלים? המלצה ללינה באברהם הוסטל בעיר ירושלים . היא שלנו, מהבית ואוטוטו וקצת.. חוזרים להלך בסמטאותיה.

Abraham Hostel Jerusalem – אברהם הוסטל- יצאנו ל 48 שעות בלתי נשכחות.

אולי בעקבות הסגר שנכפה עלינו ועכשיו הוסר  ושוב חזר.. אולי עקב סגירת נמלי התעופה והחופשות , ירושלים ממלאת לנו את החיסרון .. בגדול !

למי שמחפש להתאוורר, הפוסט הזה בדיוק בשבילכם.

צילום: אברהם הוסטל

אז בין לבין , גם אתם חווים את ההרגשה שחייבים לצאת לחו"ל ? (ואין לזה באמת הצדקה). סקירה של גוגל היישר למייל , מודיעה לי שהייתי ב 146 ערים בחודש אוגוסט האחרון.. גם אם גוגל טועה, ( וכנראה שלא ),  מה שבטוח , חוויות לא חסרות לי.

איפה ישנים ומבלים בירושלים?

Abraham Hostel Jerusalem – אברהם הוסטל

מוזמנים לסרטון קצר מהסיור שלי באברהם הוסטל ירושלים:

אברהם הוסטל ירושלים

אז הגענו לעיר הגדולה , עיר מגוונת ומעניינת , הרכבת הקלה מעצימה את הרגשת חו"ל כאן , בליל הקולות והשפות מרגיש הכי אירופה בארץ. להשלמת ההרגשה החו"לית , בחרנו לעשות את 2 הלילות שלנו ב'אברהם הוסטל' ' כאורחים של הרשת בסניף הירושלמי .

מיקום מצויין

כבר בניווט להוסטל , הרגשנו כי זכינו , ההוסטל ממוקם בלב ליבה של העיר , בכיכר הדוידקה , בחיבור הרחובות יפו והנביאים , 4 דקות הליכה ממחנה יהודה , בלב הצנטרום  , פשוט תענוג .

ההוסטל משקיף על הסביבה הקרובה , צמוד לתחנות הרכבת הקלה והתחבורה הציבורית ומכאן ניתן להגיע לכל פינה בעיר בזול ובמהירות .

חניון

הגישה להוסטל נוחה , למי שמגיע עם הרכב , ישנו חניון צמוד לאורחי ההוסטל , במחיר יומי מוזל , עם שירות נהדר (בעל המקום נמצא בקשר רציף עם האורחים והקבלה לכל צורך) , וניתן להגיע בקלות רבה לקבלה עם המזוודות והציוד .

התאמות ברוח התקופה- הישראלים מגלים את הרשת

לפני תקופת הקורונה , האורחים העיקריים כאן היו תיירים מחו"ל , כיום לנוכח "המצב" , רשת 'אברהם הוסטל' , עושה התאמות ומשנים את האפיון לאורחים ישראלים בעיקר , זוגות ומשפחות .

אווירה ווייב שיש רק באברהם הוסטל

ההוסטל עצמו משלים באורח פלא את האווירה . כתפיסה, כאן מדברים אנגלית , פקידת הקבלה ממוצא בריטי , מנהלת ביד רמה את הנכנסים והיוצאים , מסבירה ומכוונת את האורחים ליעדם במלון ומחוצה לו וכל זאת באנגלית , ההוסטל מתאים ליחידים , זוגות ומשפחות , וכך גם החדרים במקום , ניתן לשכור חדרים שמותאמים לכל דרישה .

כבר בכניסה למקום מתרשמים מאווירה אחרת , לובי צבעוני ומזמין , צעיר , מעניק חוויה וכל מה שתייר זקוק לו בירושלים . אז הפעם אני תיירת ותרגלתי את האינגליש שלי.. אופס' , ברברה ענתה לי בעברית , אז הסגרתי את עצמי די מהר.

אמנות במסדרונות

מסתבר שיש קהילה נודדת של מטיילים סביב הוסטלים ואורחנים. קהילה נודדת . על הפאן האומנותי אמונה מור טישלר. מתוך אג'נדה לתת במה לאמנים צעירים. על קירות המלון יש ציורים של אמנית קוריאנית. עיצוב תוסס ומקפיץ.

פסיליטיז

את סיורינו בהוסטל הוביל מנכ"ל ההוסטל  איתמר כהן , צעיר ירושלמי , משתלב היטב עם האווירה של הרשת , ללא גינונים מיוחדים , ידידותי ומסביר פנים , הוביל אותנו במסדרונות ההוסטל באדיבות וסבלנות , הסביר את תפיסת הרשת , השינויים בקהל הלקוחות , העמידה בתו הסגול וכמובן הסבר על רשת אברהם , הכוללת חברת תיירות ארצית , 3 סניפי הוסטלים בארץ – תל אביב , נצרת וירושלים וכעת בונים את סניף אילת , אשר מתעכב מעט עקב משבר הקורונה , אבל יש למה לחכות.

ערסלים, נוף וזולה על הגג, מטבח משותף ואווירה שיתופית

במהלך הסיור קבלנו סקירה על חיי השוק בלילה ברים ופאבים , בסביבה לרווחת המטיילים , הסבר על עמותת "מוסללה" הממוקמת על גג בניין "כלל" הסמוך , אשר אחת ממטרותיה היא להחיות את הגגות של ירושלים ולהנגיש אותם למבקרים , פתוח לכולם כעת מוצג מיצג  מפסטיבל מדברן ומוצגים שונים נוספים .

המקום מזמין, נקי ומסודר , פינות ישיבה , חלל משותף למטבח ציבורי  פתוח לכולם ומאובזר בשלל אמצעים להכנת  ארוחות למשפחה ולאורחים , בימים כתיקונן אף מוגשת כאן ארוחת בוקר לכלל האורחים , אך כעת , בתקופת הקורונה , הדבר לא מתבצע , במקום פאב קטן שפעיל בסופ"ש בעיקר .ומאובזר, שהוקם במטרה להושיב יחד ב"סלון" תיירים ממגוון ארצות , לשבת בשולחנות משותפים ולהתרווח. יש בחלל זה גם שולחן ביליארד ובר . בהוסטל, לרשות האורחים , אינטרנט אלחוטי , משקה ראשון לכל אורח על חשבון הבית , כולל אלכוהול ושתיה קלה , שקיעה יפה ברופטופ, לסיומת יום גדוש, מקסים .

בקומה הראשונה ישנם ערסלים בהם ניתן לנוח ואף לישון בלילה , לידם נמצא מטבח ההוסטל , אשר פתוח לכולם ומאובזר בשלל אמצעים להכנת  ארוחות למשפחה ולאורחים , בימים כתיקונן אף מוגשת כאן ארוחת בוקר לכלל האורחים , אך כעת , בתקופת הקורונה , הדבר לא מתבצע , במקום פאב קטן שפעיל בסופ"ש בעיקר .

החדרים

ההוסטל מוביל גישה של מתן כלים למטייל להכיר את העיר , תוך שימוש בתקציב נמוך . במלון אתה קונה מיטה  בחדר שהוא בייסיק. אבל מקום נוח ונעים לחזור מהשוק והשיטוטים.  חדרים ממוזגים ונקיים שמכילים את הציוד הבסיסי הדרוש לשהות נעימה , לא צריך יותר מזה . בהוסטל 3 קומות, עם מעלית , 80 חדרים, במגוון אפשריות.

נקיים מאוד ,עוברים חיטוי ע"פ דרישות התו הסגול , מתאימים לזוגות , יחידים , משפחות בחדרים שיש בהם מיטה זוגית יחד עם מיטות קומותיים , וחדרים עד 8 אורחים במיטות קומותיים , בכלל החדרים יש מים חמים , מזגן , מגבות וסבון , ואכן מספיק ביותר לחופשה משפחתית . בכל חדרי ההוסטל תמצאו שירותים ומקלחת, כמו גם שירות ניקיון יומי.

חוויית תרבות מקומית- מגוון סיורים לאורחים

ההוסטל מציע לאורחיו סיורים שונים בירושלים , תוך מתן דגש לחשיפה של אוכלוסיות שונות ומקומות יחודיים , לדוגמא סיור ערב בשכונת מאה שערים , הכירות עם האוכלוסייה החרדית בירושלים ואורחות חייה ומנהגיה , כמו כן סיור טעימות בינלאומי בשוק מחנה יהודה , סיורי סליחות בנחלאות ,סיורי ריצה ברחבי העיר לבעלי הכושר בנינו ועוד , ניתן להתעדכן בתוכנית הסיורים בקבלה של ההוסטל .

לסיכום הביקור והשהות באברהם הוסטל , ההתרשמות טובה מאוד , מדובר בהוסטל צעיר ונעים , נקי מאוד , אשר ממוקם במרכז העיר ירושלים ונותן פתרון לסוגי אוכלוסייה שונים , כאשר המוטו הוא לתת שירות מקסימלי במחיר שווה לכל נפש , וזאת תוך שמירה על אווירה נעימה ומיוחדת תוך הנאה מחווית אירוח מובילה בהוסטלים בעולם .https://www.itraveljerusalem.com/he/

אברהם הוסטל פייסבוק: לחץ כאן אברהם הוסטל טור: לחץ כאן

לגזור ולשמור

מוזמנים לשלב את הביקור שלכם בירושלים ביום טיול מרתק: ירושלים- יום סיור מודרך על סיפורים פחות מוכרים ונסתרים: לקריאה

אירועים באברהם הוסטל: לחצו כאן

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
WhatsApp
Email
השארת תגובה

פוסטים נוספים

סיור נשים וסליחות בירושלים

סיור נשים וסליחות בירושלים

לקראת סיורי הסליחות שיתקיימו בין ה- 09/08/21 ועד סוכות, יצאנו לסיור. חזרתי לפוזיציית התיירת, והאמת שזו הייתה ממש בחירה מוצלחת.

מה קורה בגליל המערבי – המלצות מקומיות מעודכנות

מה קורה בגליל המערבי – המלצות מקומיות מעודכנות

משב רוח מרענן וכאן במארז ממתקי במיוחד, ארזתי לכם אינדקס מידע גלילי לוקאלי. תוכלו למצוא כאן מידע עדכני ,

מערת קשת גליל מערבי – מסלול לכל המשפחה

מערת קשת גליל מערבי – מסלול לכל המשפחה

פארק אדמית – סובב מערת קשת , שמש , שמים , שלווה ונוף חלומי מוזמנים בהחלט לבקר ולטייל. ההמלצה הפעם,

ממני, טלטול
גלילה לראש העמוד

שיתוף:

רוצים לקבל
מאתנו עדכונים ?

דילוג לתוכן